آواجونآواجون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

دخترم آوا

کلمات جدید دخترم

1393/4/21 13:20
نویسنده : مامان آوا
604 بازدید
اشتراک گذاری

آوا گلی کلمات جدید یاد گرفته عبارت از :              1  2  3                     

مامان :بابا جون :        عزیزم : ادیدم 

                                                                                                 خاله:آله                   باشه : باسه             

                                                                                                 بریم :بیم                  چشم : چش 

                                                                                            خوشگلم:خوجلم         آب :اوووووو   

                        ​              

    

نظرات (39)

مامان روژینا
23 تیر 93 9:07
ای جاااانم جیگرتو بخورم مندخملی خوش تیپ خالهروژینا هم به آب میگه اوووووو
مامان حنانه زهرا
23 تیر 93 11:30
آرین دخمل شیرین بون.منکه عاشق حرف دن بچه هام بس که شیرین صحبت میکنن. منکه هنو ا تنبلی دایره لغاتشو ننوشتم
مامان مهدی کوچولو
23 تیر 93 12:36
قربون اوا جون خوش زبونم برم افرین دختر گل که انقدر خوشگل و بامزه صحبت میکنی
معصومه
23 تیر 93 12:42
فدای اون حرف زدنش بشم من چه لباس نازی داره
معصومه
23 تیر 93 12:45
خصوصی گلم
مامان و بابا
23 تیر 93 18:12
من عاشق آن رهبر فرزانه خویشم/من عاشق آن دلبر دلداه خویشم/دلکنده ام از این دنیا لیکن/دلبسته ی آن یار خراسانی خویشم بیست و چهارم تیر ماه سالروز میلاد نائب بر حق امام زمان(عج) امام خامنه ای بر شما و خانواده محترمتان مبارک سلامتی حضرت آقا و تعجیل در فرج صلوات
مامان نگار
24 تیر 93 9:15
قربون دختر نازم بشم با این لباس قشنگش .خیلی دلم براش تنگ شده بود .از قول من صدتا ماچش کن .اونم به قول نگار بوس شکلاتی
مامان آريسا و آريا
24 تیر 93 11:06
عزيزم چه نازه ماشالله موافقين با تبادل لينك ؟
مامان فریده
24 تیر 93 14:20
ای خدا تیپشوووووووووووو ببین چه جیگرییییییییییییییی
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 13:53
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
معصومه
25 تیر 93 14:04
سمیه جوووووووووووووووووووووووووووووووون تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک انشالله 120سال سایت بالای سر آوا جون باشه این هم کادوی مجازی
مامان آوا
پاسخ
ممنون عزیزم
دنیا
25 تیر 93 16:42
الهیـــــــــــــــــــ چه خانوم کوچولوی خوشگل و خوشتیپی دارین شما خدا حفظش کنه به منم سر بزنین خوشحال میشم
مامان سميه
25 تیر 93 18:57
خوجلمی آوا جونم قربون اووووووو گفتنت خاله
الهام مامان امیر علی جون
26 تیر 93 1:29
آیا در رؤیاهایتان ، سبکبالی و لذت پرواز روح را احساس کرده اید ؟ شب قدر، رؤیایی است که به حقیقت می پیوندد . . . التماس دعا
مامان امیررضا
26 تیر 93 11:21
خدایا به فرشتگانت بسپار که لحظه لحظه نیایش خویش ، دوستان مرا از یاد نبرند.
مامان فاطمه
26 تیر 93 17:19
قربون شیرین زبونی هات خاله جووونی
مامان پرنیا
28 تیر 93 13:11
قربون شیرین زبونیات خاله جون
مامان روژینا
30 تیر 93 17:27
سلام ..... ~~~~~$$$$ خوبی مهربونم~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ .................... $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ ~~~~~~~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ ~~~~~~~~$$~~~$$$$ من آپ کردم~~$$$$$$$$ ~~~~~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~~~~~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضور سبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~........~$$$$$$~~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$$
مامانی و بابایی دخمل بلا
6 مرداد 93 11:51
خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین..... خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر...... خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت........ خداحافظ ماه شب های نورانی قدر......... ----------------------------------------------------------- عید صیام آمد و ماه صیام رفت لطف تمام آمد و فیض تمام رفت شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد گرد غم گناه ز جان عوام رفت ..... ( عید فطر مبارک )
مامان و بابا
6 مرداد 93 23:37
تطهیر در چشمه زلال رمضان و طلوع خورشید فطر درکیمیای وجودتان مبارک باد
مامان روژینا
14 مرداد 93 12:55
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک
مامان شهلا
15 مرداد 93 1:01
آخه من قربون اون خنده هاي قشنگت بشم
مامانه آنیتا
19 مرداد 93 23:13
چقدر این لباس بهت میاد ماشاالله ناز که بودی نازترشدی عزیزم
مامانه آنیتا
19 مرداد 93 23:16
قربون اون حرف زدنت خاله
مامان فاطمه
24 مرداد 93 13:21
سلام مامانی آواجون خوبی؟کجایی کم پیدایی؟
مامان فاطمه
3 شهریور 93 0:35
خانومی کجایی کم پیدایی؟
مامان امیررضا
5 شهریور 93 16:13
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا روزت مبارک روز دخترای گل مبارک و البته دخترای دیرور و مامانای امروز
مامانی و بابایی دخمل بلا
19 شهریور 93 19:41
به سان رود ... که در نشیب دره , سر به سنگ می زند... رونده باش ... امید هیچ معجزی ز مرده نیست ... زنده باش ... " هوشنگ ابتهاج "
مامان الهام
25 شهریور 93 22:41
___‡8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†8¶¶¶8‡‡†††††††††††††††††† ___†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡† ____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888‡‡‡‡‡‡ ____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ _____†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8‡‡‡88‡‡‡‡‡88‡‡‡‡‡‡¶¶¶¶¶¶¶8‡† ____††‡‡‡88888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8888‡‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8††† ____‡¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡††† ___†¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡†††‡‡‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶‡‡†‡†††† ____8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††††‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††† ____†¶¶888888¶¶¶¶8††††††††††‡‡‡‡†888‡‡‡‡‡‡†‡†††††††† _____‡¶8888888¶¶¶¶†††††††††‡††††‡†‡‡‡†‡†††††††‡††††† _______¶¶¶888¶¶¶¶¶‡††††††‡†††††††††††††††††††††††††† ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡††††††††††††††††‡‡‡‡††††††††††††† _________¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡††††††††††††‡‡‡‡‡‡††††††††††† __________8¶¶¶¶88‡†††††‡‡‡†††††††††‡‡‡‡‡‡††††††††††† ___________¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††‡‡‡‡‡‡‡‡†††††††††† ___________‡‡‡‡‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††‡†† ___________‡††‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††† ___________‡†‡‡‡‡†‡‡‡††††‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††† ___________‡‡‡‡‡‡8‡8‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†† ___________‡‡‡8888¶8¶¶‡¶¶¶‡†‡88‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ___________‡88888¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡††‡†‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ___________‡8¶88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡†††‡††‡††‡‡††8¶88‡‡‡‡‡ ____________‡¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††‡†††††††††‡‡‡¶¶¶88‡‡ _____________†¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡‡†‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶†‡‡‡‡ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡††8‡88†††‡‡‡‡ ________________†¶¶¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡††‡‡88‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡ ___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡8888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ____________________‡¶¶¶¶¶¶†8‡‡88‡8888888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ _____________________†8¶¶¶¶88888¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡††† ______________________†‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡8888
مامانی و بابایی دخمل بلا
26 شهریور 93 0:20
وقتی ردپای مهربانیت را، در قلب کسی باقی بگذاری، همیشه بیشتر از حاضرین حاضر خواهی بود، حتی اگر غایب باشی...
مامانی دخمل بلا
3 مهر 93 10:38
شهادت خورشید نهم , جواد الأئمه , نور چشم حضرت رضا علیه السلام بر همه شیعیان و دوستداران اهل بیت تسلیت باد ....
عمه سارا
5 مهر 93 17:23
سلام عزیزم بچه نازی دارین ماشالله من عمه سارا هستم عمه دوقلو های افسانه ای حالا برای بچه عموای دقلو های نازمون وبلاگ درست کردیم اونو هم خودم مدیریت میکنم حتما سر بزنید خوشحال میشیم کامنت هم بزارین راستی یادتون نره وب بچه عموای دقلوا رو هم لینک کنین ... آدرس وب : asal-hoseinsharifi.blogfa.com ممنونم عزیزم ...
مامان بهراد
29 مهر 93 17:36
سلام من آپم وقت شد یه سر بزن با موضوع تولد 1سالگی بهراد
ساسان اس ام اس
6 آبان 93 17:27
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامانی دخمل بلا
8 آبان 93 17:39
" رقیه , سه ساله کربلا " این صحنه ها را پیش از این یکبار دیدم من هر چه می بینم به خواب انگار دیدم شکر خدا اکنون درون تشت هستی بر روی نی بودی , تو را هر بار دیدم بابا خودت گفتی شبیه مادرم باش من مثل زهرا مادرت , آزار دیدم یک لحظه یادم رفت اسم من رقیه است سیلی که خوردم عمه را هم تار دیدم احساس کردم صورتم آتش گرفته خود را میان یک در و دیوار دیدم مجموع درد خارها بر من اثر کرد من زیر پایم زخم یک مسمار دیدم (سوغات مکه) توی گوشم بود بردند کوفه همان را داخل بازار دیدم!
مامان امیررضا
14 آبان 93 10:27
ارهای بزرگ را مردان آغاز و زنان تمام میکنند، کربلا، دلیل روشن این ادعاست. برای شما استواری حسینی، وفای عباسی، صبر زینبی آرزومندم. التماس دعا
مامان فاطمه
24 آبان 93 16:54
سلام مامانی آواجون کجایی خانومی چرا آپ نمی کنی؟
رونیکا
28 دی 93 11:07
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
آیسان
25 بهمن 93 16:26
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز ولنتاین مبارک مبارک . . .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد