آواجونآواجون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دخترم آوا

نظرات (4)

كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
11 شهریور 92 14:58
به به منم ميخام نوش جونتون باشه
مامان یزدان
18 شهریور 92 11:14
عزیزم تولد یزدان کوچولو هستش خوشحال می شم به وبلاگ یزدان جون بیای و با نظری که به یزدان هدیه می کنی ما رو خوشحال تر کنی.
مامان امیرعلی
24 شهریور 92 16:01
به به چه جشن قشنگی خاله جون چیکار کردن مامان وبابا دستشون درد نکنه سنگ تموم گذاشتن مبارک باشه ایشاءالله زود زود وتن تن بقیه مرواریداترو هم در بیار دخملی ناز
محمد امین گل همیشه بهار مادر
28 شهریور 92 0:56
سلام ممنون که به ما سر زدید
ماشااله چه دخمل نازی داری
دختر نازت دو روز از پسر من بزرگتر ،محمد امین خان من 19متولد شد
مـــــــــــــــبارک چقد دندون در آورده اذیت نیستی ؟من موندم با قطره آهن ژسر چکار کنم.؟غذا نمی خوره ؟خیلی نگرانم ..فکر کنم شما درک میکنی




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد