آواجونآواجون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دخترم آوا

نظرات (10)

مامان آوا
31 شهریور 92 15:30
سلام به آواجون خوشگل و عزیزم چه جشن دندونی قشنگی واسه دخملی گرفتی آوایی من از این جشن محروم بود فک کنم من قبلا به شما سر زده بودم واستون کامنت نزاشته بودم؟؟؟من آواجونو لینک میکنم بازم به من سر بزنین خوشحال می شم


مرسی خاله جون با افتخار ماهم شما رو لینک کردیم
بهار
31 شهریور 92 22:16
وبلاگتون رو با یه قالب قشنگ از عکسای آوا جون زیباتر کنید. www.ghalebe-weblog.blogfa.com
محمد امین گل همیشه بهار مادر
1 مهر 92 0:07
عزیزم چقد بچها معصوم هستن آخی اوفــــــــــــــــــــــــ شده پاهای دخملی مواظب باش مامانی آوا جون اذت نشه گلم بخاطر سلامتیت آنپول زدی می بوسمت
مامان امیرعلی
1 مهر 92 10:29
ای جانم چلا نالاحتی خاله درد داشت اوف اوف اسکال نداره عوضش هیچ وقت مریض نمیشی باشه حالا بخند[خنده
مادر منتظر
1 مهر 92 12:04
سلامممممممم آوا جون و مامانی گلش

آخی فدات بشم واکسن زدیییییییییییییییی؟
درد دارییییییییییییییی؟ چقدر مظلومانه خوابیدی آخه

عوضش دیگه مریض نمیشییییییییییی

مامانی مواظبته نگران نباش دخملی.
انشاالله زود زود سر حال میشی


مامی سانیا
3 مهر 92 11:15
الهی عزیزم بزرگ میشی یادت میره
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 15:50
اخی نازی دخمل منم زده. پستشوگذاشتم بیا مامانی
کبری مامان آنیتا ((آنیتا عسل مامان وبابا))
9 آذر 92 1:04
ای جانم واکسن زدی حوصله نداری نانازم
zohre
21 آذر 92 11:36
چه دخمله خوشگلى
رها
25 دی 92 12:02
فندوق کوچولوی من نیگاش کن - چه قد مظلوم شده اینجا ایشا... همیشه سلامت باشی عزیزه دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد