آواجونآواجون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره

دخترم آوا

نظرات (28)

مامان مهدی کوچولو
21 بهمن 92 17:34
اوا جونم 11ماهگيت مبارک عزيز دلم
فاطمه مامان آنیتا
21 بهمن 92 17:37
سلام آوا جونم 11 ماهگیت مبارک ایشالله سالیان سال زیر سایه پدر مادرت شاد و سلامت باشی چه دخملی نازی ماشاالله خدا براتون حفظش کنه سمیه جون بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
farideh
21 بهمن 92 18:42
11 ماهگیت مبارکککککککککککک عزیزم به سلامتی داری 1 ساله میشی عزیزم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
21 بهمن 92 23:44
11 ماهگیت مبارک عزیزم وای چه دامن خوشگلیم تنه الهی که 120 ساله بشی عزیز دل خاله
مامان یگانه
23 بهمن 92 0:07
انشاالله 120 ساله بشیماشاالله چقدر بزرگ شدی
مامان روژینا
23 بهمن 92 9:52
وای قربون دخملی نازم بشم من چه لوس شده خدایاااااااااااامامانی چیزی نمونده عروسکمون یک ساله بشه ها منتظر عکسای تولد جیگرم هستماااا
مامان نگار
23 بهمن 92 10:42
عزیزم مبارک باشه .پس دختر گل ما تا یک ماه دیگه یک ساله میشه .این عسل دوست داشتنی رو ببوس .
مامان محمد پارسا
23 بهمن 92 15:06
یازده ماهگیت مبارک باشه عزیزم
مامان فاطمه
25 بهمن 92 18:53
یازده ماهگیت مبارک باشه عزیزدلم قربون تو دخمل مهربون
مامان امیرعلی
25 بهمن 92 22:04
آوا جونم 11 ماهگیت مبارکککککککککککککککک
مامان امیررضا
25 بهمن 92 23:07
11 ماهگی دخملی مبارک.............دیگه داری نزدیک میشی به یک سالگی..................
شهلا مامان امیرارسلان
28 بهمن 92 22:08
عزیزم چه دخمل ناززززززی
شهلا مامان امیرارسلان
29 بهمن 92 12:43
مامانی مرسی به ما سر زدید. من شمارو با افتخار لینک کردم
مامان روژینا
30 بهمن 92 12:10
برای آوایی
مهشید مامان مهتا
1 اسفند 92 12:07
سلام به آوا جونم و مامان گلش 11 ماهگیت مبارک خوشکل خانوم
فاطمه مامان آنیتا
1 اسفند 92 12:59
سلام سمیه جون خوبی خواهر آوایی چطوره قربونش بشم جیگر با این عکسایی قشنگش خیلی خیلی دوستون داریم بوسسسسسسسسسس
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
1 اسفند 92 14:43
ماشالله به این فرشته ناز نی نی هامون دیگه بزرگ شدن مامانیه اوامن که درگیرتدارکات تولد ددوقلوهام تو این روزا ببخشید اگه کمتر بهتون سر میزنم.دوستون دارم یه عالمه
مامان امير عباس و ارغوان (دوقلوها)
3 اسفند 92 9:18
11 ماهگیت مبارک دختر نازنين
مامان یگانه
3 اسفند 92 9:58
برایت یک بغل مریم,که مستش میشوی هردم,برایت قدرت آرش,که دشمن را زنی آتش,برایت سفرها ای ساده,حلال و پاک و آماده,برایت یک تن سالم,برایت هرچه خوبی هست,صمیمانه دعا کردم. عزیز خاله پیشاپیش تولدت مبارک
سحر مامان یسنا
3 اسفند 92 12:30
11 ماهگیت مبارک جیگر
مامان روژینا
4 اسفند 92 13:19
زندگی تنهاعبورنفس هانیست... تداعی لحظه هایی است که به یاد دوست می گذرد برای آوایی
مامان روژینا
7 اسفند 92 10:49
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست
مامان آوا
پاسخ
خیلی زیبابود ممنون
مامان یگانه
11 اسفند 92 10:36
تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه ! عشق منی عزیزم بی تو دلم می پوسه ! یادت نره من اولین کسی بودم بهت تبریک گفتم
مامان آوا
پاسخ
مرســـــــــــــــــــی خاله جوووووووووووووووووون
مامان روژینا
13 اسفند 92 12:07
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
مامان نیلو
17 اسفند 92 12:13
جووونم تو عکس آحریش آدم دلش میخواد قورتش بده جیگریووووو
مامان نیلو
17 اسفند 92 19:37
مرسی که به وبلاگ پسر من سر زدین با اجازه آوا گلی رو لینک کردم
مامان پرنیا
19 اسفند 92 11:48
الهی عزیزم تو چقدر نازی ماشاالله من با اجازه شما رو لینک کردم
مامانی مهربون
20 خرداد 93 15:47
وای گلم وبلاگت خیلی قشنگه عکس های زیبایی هم می ذاری تو وبلاگت به وبلاگ منم دوباره سر بزن و حتما نظر بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد