آواجونآواجون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره

دخترم آوا

اولین قدم دختر نازم

1392/12/26 0:50
نویسنده : مامان آوا
470 بازدید
اشتراک گذاری

گام نهادن تو در این دنیا بهترین اتفاقی بود که مادری چون من تصورش را میکرد کنون که قدم های کوچکت به استواری رسیده بدان که تمام ارزوهایم را به این دوپای کوچکت گره زده ام تا بدانجا که برگام نهادن تو براین زمین با تمام وجود افتخارکنم
دخترم بگو یا علی بر  زانوانت دست بگذار و محکم بایست دنیا راپشت سربگذار و بر شگفتی های هرروزه ات بیفزای

اولین قدم در تاریخ 12/12/ 1392 totalgifs.com barrinhas gif gif barra60 (2).giftotalgifs.com barrinhas gif gif barra60 (2).gif

پسندها (2)

نظرات (24)

مامان روژینا
26 اسفند 92 9:10
عزیز دلم قربون قدم هات مبارک باشه سمیه جونم
مامان روژینا
26 اسفند 92 9:11
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم
farideh
26 اسفند 92 11:58
الهی قربون این عکست با اون دماغتاولین قدمت مباااااااااارک افرین خالههههههه جوووووووووونانشالا خوش قدم باشی
ابجي سجا
26 اسفند 92 21:51
مباركت باشه عزيزم
مامان روژینا
27 اسفند 92 9:22
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش برای رسیدن به آرزوهایت دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هربارهیزمی اضافه میکنم.پیشاپیش چهار شنبه سوری مبارک
مامان نگار
27 اسفند 92 11:22
عزیزم با این راه رفتن قشنگش .مامانی تو هم خودت رو آماده کن برای شروع دنیای ریخت و پاش آوا خانم ما . سال نو رو به خودت و دختر ماهت و خانواده تبریک میگم .سال خوبی داشته باشی .موقع سال تحویل برای من هم دعا کن .تونستی بیا پیش ما آپ شدیم
سحر مامان یسنا
27 اسفند 92 12:42
باز هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک
مامان یگانه
27 اسفند 92 13:17
تق تق تق فش فشه، فاصلمون کم بشه / هیزم و نفت و آتیش، دوست دارم خداییش سیب زمینی به سیخه، عکس گلت به میخه /غماتو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن ! هوا بهاری میشه، سرما فراری میشه / زردی ازت دور بشه، هر چی میخوای جور بشه ! پیشاپیش ۴شنبه سوری و سال نو مـبــارک متن تبریک چهارشنبه سوری
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
27 اسفند 92 13:39
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت پیشاپیش مبارک راه رفتن آواجونم مبارک وای که چه کیفی داره آدم میبینه دخملش راه میره الهی که موفق باشی تو مسیر زندگیت آواجونم
فاطمه مامان آنیتا
27 اسفند 92 15:46
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد.....
مامان مهدی کوچولو
27 اسفند 92 20:57
عزیز دلم اولین قدمهایت مبارک
شهلا مامان امیرارسلان
28 اسفند 92 0:23
مبارکه ایشالله تو همه ی قدم های زندگیت موفق باشی
مامان نیلوفر
28 اسفند 92 13:41
مبارکه عزیییییییییزمسال خوبی داشته باشین
مامان آیهان
28 اسفند 92 14:49
عزیزم راه رفتنت مبارک
farideh
28 اسفند 92 15:08
سال نو مباااااااااااارک
مامان فاطمه
28 اسفند 92 17:39
مبارک باشه اولین قدم هات آوا جوووونم
مامان پرنیا
28 اسفند 92 20:49
نوروز باستانی نوید دهنده بهار زندگانی یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید را به شما تبریک میگویم . . .
مهشید مامان مهتا
28 اسفند 92 21:12
سال نو شما مبارک همچنبن اولین قدم هات مبارک آوا جونم معلومه میخوای راه بیافتی توی عید بری همه جا آتیش بسوزونی هااااان
فاطمه مامان آنیتا
29 اسفند 92 7:21
سلام سمیه جونم سال نو رو به شما و خونواده محترمتون و آوا جونم تبریک میگم با آرزوی سالی پر از خیر و برکت برا ی شما
مامان فاطمه
1 فروردین 93 16:43
عیدت مبارک دوست نازنینم ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشی
مامان امیررضا
4 فروردین 93 18:28
سال 92 با تمام ادعاهاش رفیق نیمه راه از آب در اومد امیدوارم سال 93 مثل اجدادش نارفیق نباشه و با ظهور آقا رفاقت خودش رو ابدی کنه به امید ظهور آقا ، سال نو مبارک
مامان روژینا
10 فروردین 93 11:07
یک ترانه می تواند لحظه ای را تغییر دهد یک ایده می تواند دنیایی را عوض کند یک قدم می تواند سفری را آغاز کند اما یک دعا می تواند هر ناممکنی را ممکن کند دعا می کنم تمام ناممکن هایت ممکن شود ! نوروزت مبارک …
مامان امیرعلی
16 فروردین 93 0:08
سلام آوا جون تولد وسال نو و برداشتن اولین قدمهایت را صمیمانه تبریک میگویم به امید کامیابی وموفقیت روز افزونت
مامان حنانه زهرا
21 فروردین 93 22:58
راه رفتنت مبارک گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد