آواجونآواجون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره

دخترم آوا

نظرات (30)

فریده
26 فروردین 93 18:08
عاشقتم با اون ایستادنتتتتتتتتتتتتتت
مامان نگار
27 فروردین 93 9:36
قربونت برم من که اینقدر ماهی .خیلی دوست دارم آوای گلم .همیشه به گردشبرای آوای ناز و مامان خوبش
سمیه مامان محمد پارسا
27 فروردین 93 14:55
به به بازم عکسای ملوسکی از آوا جونم
مامان حنانه زهرا
27 فروردین 93 16:34
وای منکه عاشق این لبخنداشم.عزیزم منم آپم عزیزم
مامان یگانه
27 فروردین 93 16:44
قرنونت بشم عزیزم دلم برات تنگ شده
مامان فاطمه
27 فروردین 93 17:59
ببینش چه نانازی شده قربونش برم منفدای خنده شیرینت
مامان روژینا
28 فروردین 93 12:25
هزار تا بوس واسه این عسل خانوم
مامان حنانه زهرا
29 فروردین 93 23:52
افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . روز زن مبارک
مامان یگانه
30 فروردین 93 10:58
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند . فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک
مامان روژینا
30 فروردین 93 11:11
روزت مبارک سمیه جونمآوایی رو ببوس
فاطمه مامان آنیتا
31 فروردین 93 0:13
سلام سمیه جون مامانی خوب و مهربون روزت مبارک
ماما نگار
31 فروردین 93 8:54
خواهان آنم که ضربان قلبت با لبخندهای مکرر تکرار شود و هرآنچه به دل آرزو داری از آن تو باشد.روزت مبارک
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
31 فروردین 93 17:09
مامانیه مهربون روزت مبارک
بهار
31 فروردین 93 17:29
سلام تقویم سفارشی سال 93 با عکس کوچولوتون. و تقویم فانتزی رایگان با امکان قرار دادن عکس کوچولوتون!
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 اردیبهشت 93 2:12
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیباى خداوند روزت مبارک !
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 اردیبهشت 93 2:14
قربون اون خنده های خوشگلت عزیزم میام میخورمتا خیلیییییییییییی شیرین و دوست داشتنیی عسلم
فریده
2 اردیبهشت 93 11:43
روزت مبارکککککککککک دوست گلمممممممم
مامان مهدی کوچولو
4 اردیبهشت 93 0:12
فدای خنده هات عزیزم هوارتا دوست دارم
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 16:56
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
مامان دینا
6 اردیبهشت 93 10:14
سلام دوست گلم دختر ناز بانمکی داری خدا حفظش کنه به ما هم سر بزن
مامانی دخمل بلا
6 اردیبهشت 93 20:58
از صمیم قلب عشق بورز , ممکن است کمی لطمه ببینی ، اما تنها راه استفاده بهینه از حیات همین است.
معصومه
11 اردیبهشت 93 10:50
فرشته ها در شب آرزوها برای اجابت دعا وبردن آنها به ملکوت مسابقه داده و منتظر ندای بنده های خدا هستند. مرا دعا کنید
مامان روژینا
13 اردیبهشت 93 11:45
بوس برای آوایی عزیزمروژینا یه کم ناخوش عزیزم براش دعا کن خاله جونم
مامانی دخمل بلا
14 اردیبهشت 93 20:47
برایتان رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی و آرزوهایی پرشور که از میانشان چندتایی برآورده شود... برایتان آرزو میکنم که دوست داشته باشید آنچه را که باید دوست بدارید و فراموش کنید آنچه را که باید فراموش کنید... برایتان شوق آرزو میکنم.. آرامش آرزو میکنم...
مامانی دخمل بلا
14 اردیبهشت 93 20:50
سلام مامانی گل و خوب آوا جونم عزیز دلم خوبی ؟ آوا خوبه ؟ ماشاالله چه ناز و خواستنی تر شده. ببوسش عسلم رو.
مامان یگانه
19 اردیبهشت 93 9:20
عکس جدید بزاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار اگه نذاری همه عکسایی که ماست خورده توی گوشیمه میزارم توی وبلاگم
مامان روژینا
20 اردیبهشت 93 13:26
سلام سمیه جون خوبی؟ آوایی چطوره؟ مرسی که به ما سر میزنیروژینا الان یه مقدار بهتره ولی خیلی کند پیش میره بهبودیش پدرمونو درآوردهمواظب آوایی باش و ببوسش
مامانی دخمل بلا
20 اردیبهشت 93 20:10
خدایا ..... راهي نميبينم ! آينده پنهان است ... اما مهم نيست ! همين كافيست كه تو راه را مي بينی و من تو را ...
مامان و بابای ثنـــــا
24 اردیبهشت 93 14:54
الهي چه نانازيه اين دخترک ناز الهي ...... ماشاالله خدا براي مادر پدرت حفظت کنه عروسک خوشحال ميشم به ثناي منم سر بزنيد .:-* :-*
مامان جون
17 تیر 93 12:35
ای جانم فدای تو کوچولوی با نمک بشم خیلی خوشگله ماشاالله دوس دارم یه دونه گاز ازش بگیریم یه سری هم به ما بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد