آواجونآواجون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

دخترم آوا

تمام زندگیم اوا

1394/11/4 11:23
نویسنده : مامان آوا
716 بازدید
اشتراک گذاری

چشمای بسته ی تو رو با بوسه بازش میکنم

                                                        قلب شکسته ی تو رو خودم نوازش میکنم

نمیذارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

                                                       تا وقتی من کنارتم به هر چی میخوای میرسی

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت


                                                        کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم


                                                           جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

هر چی که دوس داری بگو حرفای قلبتو بزن


                                                              دلخوشی هات مال خودت درد دلات برای من

من واسه ی داشتن تو قید یه دنیا رو زدم


                                                              کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد