آواجونآواجون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دخترم آوا

نظرات (12)

مامان امیرعلی
16 مهر 92 1:48
ای جانم آوای قشنگم 7 ماهگیت مبارک گل دختر


مرسی خاله جون
نصرالله
16 مهر 92 17:45
باسلام وخسته نباشیدازاینکه به وبلاک یلداسرزدیدممنونم اواجونم خیلی خوشکله نازه انشاالله که همیشه سلامت باشدودرکنارپدرومادر خوش باشه می بوسمش خداحفظش کنه بازم به ماسربزنید شرمنده سئوال میکنم اهل کجاهستید


مرسی تهران شما کجایید
مادر منتظر
17 مهر 92 13:14
سلام مامانی خوب آوا جونم
ممنون که پیش ما میایین. خیلیل خوشحالم میکنی.
آوا جون روز کودک مبارکککککککک باشه عزیزم.


آوا جون رو ببوس از طرف من مامانی مهربون

مرسی خاله جون
مامان امیرحسین
17 مهر 92 13:32
خانم کوچولو هفت ماهگیت مبارک امیدوارم همیشه شاد باشی و لبت خندون روزت مبارک فرشته کوچولو
مادر منتظر
23 مهر 92 17:58
سلام مامانی مهربون آوا کوچولو

دوست خوب من عید قربان مبارک



مرسی عزیزم و همچنین
مادر منتظر
1 آبان 92 21:58
سلاااااااااام آوا کوچولوی 7 ماهه و مامانی گلش

عزیزم عید غدیر رو بهتون تبریک میگممممممممممم.

کم پیدایی مامانی آوا ؟
حتما خیلی مشغله داری.
آوا جون رو ببوس
چند تا عکس جدید از این گل دخملی بزار دیگه خانومی.




مامان فاطمه
4 آبان 92 20:09
قربون تو برم من خاله7ماهگیت مبارکاگه با تبادل لینک موافقی بهمون سر بزن خوشحال می شیم


مادر منتظر
15 آبان 92 15:01
سلام مامانی گل و مهربون آوا جون چطوری عزیزم ؟ آوا جونم چطوره؟ دیگه ماهه شدی آوایی . مبارکهههههههههه راستی مامانی عکس جدید برای ما نذاشتیا . مامانی آوا جون این کامنتی که توی پست آخرم که برای محرمه , بدون آدرس گذاشتی , کامنت شماست ؟ آخه شما همیشه با آدرس برام میزاری کامنت ولی این بار آدرس نداشت عزیزم. من چون چند نفر با اسامی مامان آوا برام کامنت میزارن از روی آدرس وبلاگشون میفهمم کدومتون هستین عزیزم. مراقب خودتون باشین. راستی آوا جون بهتر شده؟
مامان حنانه زهرا
27 آبان 92 3:49
آخی نازی عزیزم 7ماهگیت مبارک جیگرخاله
مامانی
29 آبان 92 10:22
ای جانم لپاتو من نام نام کنم ماشالا دخمل ناناز
مامان نگار
3 بهمن 92 10:43
عزیزم 7 ماهگیت مبارک صد ساله بشی دختر نازم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد