آواجونآواجون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دخترم آوا

نظرات (15)

مامان امیرعلی
18 آبان 92 21:14
ای جانم چه ناز شده دخملی خدا حفظش کنه ایشاءالله همیشه در پناه حضرت علی اصغر باشه آوا جونم عزاداریت قبول خاله جون
مامان سميه (محمدپارساگلي
19 آبان 92 8:58
سلام مامان آواي عزيزم ممنون كه به وب محمدپارسا سرزدي گلم ماشالله به دخملي عسيسم خيلي نازه زنده باشن الهي
سپیده
19 آبان 92 13:11
سلام. اگه دوست داشتید قفل راست کلیک رو بردارید تا عکس دختر گلتون رو تو البوم کودکان محرم بزارم
مامانه بهار
19 آبان 92 13:12
ماشاالله چه دخمل ناااااااااااااااااازی

مامانش براش اسپند دود کن.

انشالله حضرت علی اصغر خودش مواظب همه نی نی ها باشه. آمین



ممنون خاله جون
مادر منتظر
20 آبان 92 14:31
سلام مامانی گل و مهربون Hوا جون وایییییییییییییییییییی چه عکسایی , حسابی ذوق زده شدم . عکس جدید , اونم به این قشنگی , اونم توی این لباس زیبا و عرفانی , خیلی قشنگه . حضرت علی اصغر نگه دارش باشه عزیزم انشاالله خدا سالم و سلامت برات حفظش کنه عزیزم. ایام عزاداری رو تسلیت میگم و خیلی التماس دعا دارم عزیزم.
مامان آوا
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامان آوا
20 آبان 92 20:07
سلام مامانی ماشاله دختر نازی دارین ایشاله زیر سایه حضرت علی اصغر به سلامتی بزرگ بشه لینکتون کردم شما هم منو لینک کنید این آدرس وبلاگ آواست http://avaasali1389.niniweblog.com/ مرسی
سپیده
21 آبان 92 10:28
با تشکر . جشن دندونی و عکس محرم ایشون ثبت شد.
مامان آوا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان حنانه زهرا
27 آبان 92 3:46
عزاداریت قبول باشه عزیزم.خیلی خیلی خوردنی شدی
مامان نازنين
27 آبان 92 10:21
سلام اميدورام حضرت علی اصغر نگه دار ش باشه و هميشه خوشحال و خندون باشين
رها
28 آبان 92 9:57
ای جون دلم واااااااای ضعف کردم من واسش ماشا... این عکس دومی خیلی نااازه ، دلم میخوام بخورمش ماشا... چه جوری این فرشته و میبینین و گاز گازش نمیکنین واقعا
مامان ترمه
2 آذر 92 12:47
عذاداریت قبول باشه آوا جون به منم سر بزن
مادر منتظر
7 آذر 92 15:35
سلام مامانی گل و مهربون آوا خوشگله چطوری گلم؟ خوبی؟ آوا جون خوبه؟ اگه یکی از عکسای آوایی رو که سربند بسته و داره میخنده , بزارم توی آخرین پست وبلاگم که در رابطه با عکسای بجه ها توی محرم امساله , اجازه میدی؟ ببوس این دخملی خوشملت رو .
مامان آوا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خوبیم شما خوبین ؟ ایرادی نداره عزیزم
کبری مامان آنیتا ((آنیتا عسل مامان وبابا))
9 آذر 92 1:02
سلاااااااااااااااااااااااام عزیزم بالاخره من تونستم آواجونمو دوباره ببینم چقدر ناز شدی خوشگلم انشاالله حضرت علی اصغر یارو یاورت باشه بوووووووووووووووووس به روی ماهت
zohre
13 آذر 92 20:00
اواجون خى لى خوشگلى
مامان علی کوچولو
7 دی 92 15:40
انشا الا حضرت علی اصغر نگهدارش باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آوا می باشد